Kotikoulun kuvataide – VESIVÄRIMAALAUS kaupungin siluetti

Featured Video Play Icon

Kotikoululainen teki kuvataiteen tunneilla upean vesivärimaalauksen. Aiheena oli kaupungin siluetti. Tässä on tutoriaali-video, jossa kotikoululainen näyttää vaihe vaiheelta miten tämä maalaus tehdään. Tämä kuvataiteen työ sopii kaiken ikäisille kotikoululaisille.

Kaupungin siluetti-maalauksen tekeminen oli kotikoululaisen mielestä hauskaa ja sopivan haastavaa. Lue tästä alta mitä tarvikkeita sen tekemiseen tarvitaan.

• TARVIKKEET: vesivärit, siveltimiä, vesikuppi, maalarinteippiä, taustapahvi, vesiväripaperi, kopiopaperi (sapluunalle), sakset, viivain, lyijykynä ja vedenkestävä tussi (0,8 mm).
  • OPIT SEURAAVIA TAITOJA: sapluunan teko, viivain työskentelyä, tussin käyttöä, laveeraus-tekniikoita

Maalaa yhdessä kotikoululaisen kanssa ja opi uusia taitoja katsomalla tämä innostava ja selkeä tutoriaali-video.

Toivottavasti tästä jutusta ja maalausvideosta oli sinulle iloa ja hyötyä! Mitä te olette tehneet kotikoulun kuviksen tunneilla? Millaisista kuvataide-jutuista kotikoululaiset ovat innostuneet?