KOTIKOULUSSA – SUPERHAUSKAA Tekemistä hiihtolomalle ILMAISEKSI

Voimauttava kotikoulu tukee kotikouluperheitä jakamalla ILMAISIA PUUHATEHTÄVIÄ joka päivä hiihtoloman ajan. LAHJOITAMME sinulle aikaa rentoutumiseen; samalla kun lapsesi nauttivat HAUSKOISTA puuhatehtävistä ja askarteluista hiihtolomallaan.

Tässä alla on Voimauttavan kotikoulun laatimaa ilmaista puuhaa hiihtolomalle TÄLLE PÄIVÄLLE:

Hiihtoloman aloitus-puuhasivu

Tarkista mitä HAUSKAA materiaalia ja hiihtolomapuuhia Voimauttava kotikoulu on jakanut aiemmin hiihtolomalaisille ILMAISEKSI:

Tarvitsetko tukea perheellesi koronakriisin vuoksi: VALITSE ILO Kriisin keskellä– artikkelista voi olla sinulle apua! Jaan siinä omia kokemuksia ja oivalluksia avuksesi!

NAUTITAAN HIIHTOLOMASTA YHDESSÄ!

Muistathan napata joka päivä uutta ilmaista tekemistä ja hauskoja tehtäviä lapsillesi koko hiihtoloman ajan Voimauttava kotikoulu-blogista! Olisi ihana kuulla MiSTÄ SINÄ nautit hiihtolomallasi?