10 tapaa miten kotikoulu voimauttaa yksilöitä

10  TAPAA MITEN KOTIKOULU VOIMAUTTAA YKSILÖITÄ:

1. Kotikoulu antaa työkaluja, joita tarvitset muuttamaan ajatteluasi – siirtyäksesi rajoittavan laatikon ulkopuolelle.

2. Kotikoulu sallii sinun tehdä virheitä ja epäonnistua turvallisessa ympäristössä, ja oppia jokaisesta virheestä rakastavien ihmisten ympäröimänä.

3. Kotikoulu sallii sinun sisäisen luovuutesi äänen tulla kuuluviin.

4. Kotikoulu antaa sinulle tilaa kokeilla rauhassa – ottaa pari askelta, kaatua, nousta ylös, ottaa vielä muutama askel hyväksyvässä ilmapiirissä.

5. Kotikoulu juhlii vilpittömästi menestystäsi.

6. Kotikoulu sallii sinun löytää oman polkusi luovuuden ja kovan työn kautta, jotta unelmasi täyttyvät.

7. Kotikoulu antaa sinulle työkalut omien lahjojesi tutkimiseen ja uusien lahjojen kehittämiseen.

8. Kotikoulu juhlii sinun kallisarvoisuuttasi ja antaa sinun puhjeta täyteen kukoistukseen tarjoamalla sinulle parhaat mahdollisuudet sinussa olevan luontaisen potentiaalin kehittämiseen.

9. Kotikoulu antaa sinun juhlistaa omaa ainutlaatuisuuttasi, ja antaa sinun rauhassa selvittää kuka sinä olet.

10. Kotikoulu antaa sinulle vahvan ja terveen itsetunnon ja hyvät sosiaaliset taidot yhteiskunnassa menestymiseen.

Koska kotikoululaiset ovat saaneet koulutuksensa rajoittavan laatikon ulkopuolella, he yltävät tavanomaisuudesta poikkeaviin saavutuksiin, jotka hyödyttävät ympäröivää yhteiskuntaa laajemmin kuin he alunperin osasivat unelmoidakaan. He saavat olla kotikoulussa omia itsejään, avoimia ja aitoja rakastavan ja lämpimän ilmapiirin vallitessa kotikouluympäristössä. Kotikoulu on ihana etuoikeus, jolla voit tarjota lapsellesi parasta ja sijoittaa hänen tulevaisuuteensa taaten hänelle hyvän ja terveen itsetunnon.

Lue tästä Miksi valitsimme kotikoulun

Kotikoulu on paras vaihtoehto meidän perheelle. Siinä parasta on vapaus valita juuri sellainen elämäntapa ja kiireettömyys kuin itse haluamme. Mitkä ovat sinun mielestäsi kotikoulun vahvuudet? Mitä ajatuksia tämä artikkeli herätti?