Verbi-tehtäviä ja -tulosteita- Kotikoulun äidinkieli

Voimauttava kotikoulu on koonnut tähän loistavia verbi-tehtäviä, joita voit käyttää kotikoulusi äidinkielen tunneilla maksutta.

TULOSTEITA VERBEISTÄ

Tässä on hyviä harjoitustulosteita kotikouluun äidinkielen oppiaineeseen. Aiheena on suomen verbityypit. Ne sopivat alakouluikäisille. Tulosteita on yhteensä  viisi sivua. Voit käyttää niitä kotikoulussasi maksutta ja ne löytyvät klikkaamalla tätä alla olevaa linkkiä.

Verbityypit-tulosteet

INTERAKTIIVISIA TEHTÄVIÄ VERBEISTÄ

Tästä linkistä löydät kotikoululaiselle innostavia tehtäviä verbeistä sekä adjektiiveistä.

Tehtäviä verbeistä ja adjektiiveista

Seuraavassa on suulliseen harjoitukseen sopiva interaktiivinen verbit-korttipakka. Kotikoululainen voi taivuttaa ääneen kortissa lukevan verbin suluissa olevan vihjeen mukaisesti ja kotiopettaja voi antaa kuulemistaan vastauksista  palautetta kotikoululaiselle.

Voimauttava kotikoulu toivottaa opiskelun intoa kotikoulun äidinkielen tunneille!