HAUSKA Lintukaraoke kotikouluusi

Voimauttavassa kotikoulussa oppiminen jatkuu luonnollisesti koko kesän. Kesä on täynnä ihmettelemistä ja oppimista.

Kotikoululainen oppii ympäristöopin, biologian ja maantiedon oppiaineita luonnollisesti koko kesän ajan. Yksi esimerkki tätä oppimista tukevasta vaikka sadepäiväksi sopivasta vinkistä on  hauska lintukaraoke. Meillä koko perhe pitää yhdessä hauskaa tämän lintukaraoken kanssa sadepäivänä. Ja siinä laulun ja yhdessä hauskuuttelun lomassa oppii hyvin lintujen nimet ja tunnistamaan lintujen äänet. Ne painuvat tunnemuistiin huumorin avulla. Tämä on tosi hyvä tapa oppia. Voit laulaa yhdessä lintujen kanssa klikkaamalla alla olevaa linkkiä.

Lintukaraoke

Tästä alta pääset näkemään miten ja millaisten oppimateriaalien avulla olemme opetelleet lintuja Voimauttavassa kotikoulussa. Saat tästä alta ILMAISTA oppimateriaalia ja valmiita oppitunteja käyttöösi. Toivottavasti tästä on iloa ja hyötyä kotikoulussasi!

Laadukkaat ILMAISET tulostettavat: LINTUKORTIT, LINTUPELI, LINTUJULISTE ja paljon muuta