Ole yhteydessä

Hei, ihanaa, että kävit!

On hienoa jutella kaltaistesi upeiden ihmisten kanssa ja jakaa kotikouluelämää kanssasi. Haluamme ehdottomasti lukea ja vastata jokaiseen viestiin, jonka saamme. Valitettavasti se ei ole kuitenkaan aina mahdollista, koska meille tulee niin paljon viestejä. Sähköposti on meille tärkeä tapa olla vuorovaikutuksessa kanssanne.

Haluatko varmistaa, että viestisi kuuluu vastattuihin viesteihin?

Tässä on pari asiaa, jotka sinun on hyvä tietää ennen viestin lähettämistä:

1. Kerro asiasi lyhyesti

Koska saamme niin paljon viestejä päivässä, pitkien sähköpostien kokonaan lukeminen ja niihin vastaaminen ei valitettavasti ole mahdollista. Kirjoitathan viestisi ytimekkäästi.

2. Vastaamme viesteihin ma-pe 16-19 välisenä aikana

Pyrimme blogi-työskentelyssä pitkäjänteiseen suunnitteluun. Kalenterimme on usein täytetty yleensä 2-3 viikkoa etukäteen. Jos haluat haastattelua, henkilökohtaista yhteydenottoa tai koulutusta ota meihin yhteyttä hyvissä ajoin. Siksi akuuttien tehtävien hoitaminen ei valitettavasti onnistu. Mikäli olet kiinnostunut henkilökohtaisesta valmennuksesta tai konsultoinnista, koulutuksesta tai haastattelusta, pyydän sinua olemaan yhteydessä mahdollisimman hyvissä ajoin, jotta voimme varata sille aikaa kalenteristamme.

3. Kerro selkeästi missä tarvitset apuamme

Vastaamme tulee välillä viestejä, joissa kerrotaan monipuolisesti unelmista ja tavoitteista. On mielettömän upeaa saada lukea niistä ja nähdä kuinka sitoutuneita te olette valitsemallanne polulla. On mahtavaa lukea siitä. Mutta, jos viesteissä ei pyydetä apua vastaaminen saattaa jäädä. Siksi suosittelemme lämpimästi käyttämään seuraavaa esimerkkiä, kun pyydät apuamme:

• Mikä on akuutein ongelma, joka sinulla on tällä hetkellä?
  • Miten olet yrittänyt ratkaista ongelman aiemmin?
  • Miksi edellinen ratkaisu ei tuottanut toivottua tulosta?

Tämä auttaa meitä jäsentämään paremmin haasteesi emmekä anna sinulle niitä vinkkejä ja ohjeita, joita olet jo saattanut kokeilla.

Kiitos paljon.

HUOM! Mikäli emme vastaa kahden päivän sisällä, ole yhteydessä uudelleen! Kiitos yhteistyöstä!

Tavoitat meidät myös:

• voimauttavakotikoulu@gmail.com
  • Pyhä- ja lomapäivinä emme vastaa yhteydenottoihin

Yhteydenottolomake:

Yhteydenottolomake

This form is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.