Arvokas resurssi ILMAISEKSI: matematiikan opetusvideoita kotikouluun

Voimauttava kotikoulu jakaa arvokkaan ILMAISEN resurssivinkin sinulle. Tässä on loistavia ja selkeitä matematiikan

OPETUSVIDEOITA.

Nämä opetusvideot kattavat koko 7. luokan, 8. luokan ja 9. luokan matematiikan alusta loppuun asti. Ne soveltuvat osin myös alemmille luokka-asteille. Esimerkiksi 6. luokan matematiikkaa opiskeltaessa opetusvideoista on ollut hyötyä kotikoululaisellemme. Alla jaamme esimerkin yhdestä täsmäopetusvideosta, jota kotikoululainen käytti tällä viikolla.

Näiden matematiikan opetusvideoiden vahvuus on siinä, että ne ovat lyhyitä ja selkeitä. Toivottavasti näistä on hyötyä ja apua kotikoulussasi. Klikkaamalla alla olevia linkkejä saat opetusvideot heti käyttöösi:

7. luokan matematiikka-opetusvideot

8. luokan matematiikka-opetusvideot

9. luokan matematiikka-opetusvideot

Tässä alla on vielä poiminto näiden opetusvideoiden joukosta, josta oli tällä viikolla hyötyä kotikoululaisellemme. Tällä ILMAISELLA opetusvideolla opettaja opettaa desimaaliluvuilla laskemista allekkain.