Tervetuloa seuraamaan blogia

Tervetuloa!

Voimauttava kotikoulu tarjoaa matalan kynnyksen vertaistukea ja oppimateriaalia kotikouluperheille Voimauttava kotikoulu-blogissa. Autamme perhettäsi kasvamaan kotikoulupolullasi niin, ettet uuvu elämän haasteiden keskellä.

Voimauttavassa kotikoulussa toimitaan sen puolesta, että kaikilla ihmisillä, kaikenlaisissa kodeissa, olisi hyvä olla.

Onko perheessäsi etäkoululainen? Aloitteletko kotikoulua? Oletko jo pitkän linjan kotiopettaja? Mietitkö vasta eri vaihtoehtoja lapsesi koulutukselle? Haluatko sijoittaa lapsesi hyvinvointiin ja tulevaisuuteen?

Voimauttava kotikoulu tarjoaa vertaistukea ja oppimateriaalia ILMAISEKSI, jotta kotikoulusi kukoistaisi:

• Laaja-alaisia opintokokonaisuuksia, joita jokainen kotikoululainen voi tehdä omalla taitotasollaan
  • Oppiaineittain koottuja esimerkkejä oikean kotikoululaisen opinnoista, joista voit ottaa mallia ja saada ideoita
  • Opetusvideoita kotikoululaisten koulutöistä
  • Työkaluja kotikouluusi
  • Virtuaalisia tehtäviä
  • Nettipelejä ja oppimispelejä
  • Tutoriaalivideoita ja oppitunteja taito- ja taideaineista
  • Oman kotikouluarjen kokemuksia
  • Kotikoulu elämäntapana – artikkeleita
  • Kotikouluarjessa hyväksi havaittujen käytänteiden esittelyä

Auta meitä tekemään kotiopettajuudestasi mielekästä ja toimivaa. Autamme löytämään avaimet kotikoululaisen kukoistukseen. Saat toimivia työkaluja kotikouluperheen hyvinvointiin, sisarussuhteiden voimauttamiseen ja kotikoululaisen motivoimiseen.

Sinä olet lapsesi ensimmäinen (ja kaikkein tärkein) opettaja! Koska rakastamme oppimista lastemme rinnalla, on tämä blogi  omistettu vanhemmille – äideille ja isille, jotka ovat jääneet kotiin lastensa kanssa ja vanhemmille, jotka käyvät työssä.

Tavoitteemme on esitellä sinulle elämäämme kotikoulussa, jakaa inspiroivia ideoita ja arvokkaita resursseja – varustamaan sinua matkallasi kotikoulupolulla. Toivomme, että voimme innostaa ja auttaa löytämään mielekkäämpiä ja tehokkaampia työtapoja ja resursseja kotikouluusi.

Tule seuraamaan KOTIKOULUAMME

ja nappaa itsellesi parhaat ideat ja resurssit!