Joko olet tutustunut UUTUUTEEN Voimauttava kotiopettajaopas?

Voimauttava kotiopettajaopas on saanut todella hyvän vastaanoton. Tämä opas räjäyttää totutut ja vallitsevat oppimiskäsitykset ja vapauttaa kotiopettajat ja lapset rajoittavasta laatikosta.

Oppaan menetelmien avulla kotikoulusta tulee koko perhettä voimauttava ja palkitseva elämäntapa. Tämä opas on saanut hyvää palautetta kotiopettajilta ja kotiopettajiksi ryhtyviltä lukijoilta:

Tämä opas on täynnä arvokkaita ohjeita ja työkaluja kotikouluun. Huomaa, että tämän oppaan kirjoittajalla on paljon tietoa kotiopettajuudesta, kotikoulusta ja hyvin toimivista kotikoulun käytännöistä.”

”Opas kannattaa ostaa. Suosittelen tätä kirjaa kaikille! Se on muuttanut kotikoulumme täysin.”

”Voi kunpa minulla olisi ollut tämä opas heti kun aloitin kotikoulun. Tämä tuli niin tarpeeseen. Olen ollut koko sydämestäni liikuttunut tämän oppaan äärellä. Kunpa kaikki vanhemmat saisivat nämä tiedot mitä tämä 160 sivuinen opas sisältää.”

Ällistyin luettuani tämän oppaan. Se on niin hyvä. Suosittelen tätä opasta jokaiselle!”

Panosta kotikouluusi ja anna kotikoululaisellesi parasta. Hanki Voimauttava kotiopettajaopas kotikouluusi alla olevasta linkistä:

Voimauttava kotikoulu toivottaa oppimisen iloa ja voimauttavia hetkiä kotikouluusi!