Arvokas resurssi – RUOTSIN KIELIOPPIKIRJA, TEHTÄVÄKIRJA JA VASTAUKSET TEHTÄVIIN ilmaiseksi

Voimauttava kotikoulu suosittelee kotikouluusi hyödyllistä ILMAISTA ruotsin kielioppikirjaa, johon kuuluu lisäksi erillinen tehtäväkirja ja vastaukset tehtäviin.

Tämä oppikirja on ruotsin opettajien laatima ja se soveltuu hyvin kotikoululaiselle. Tämän materiaalin avulla kotikoululainen voi kerrata ja opiskella ruotsin kielen perusrakenteita ja –sanastoa.  Tehtäväkirjan tehtävien  avulla kotikoulussa voi myös kätevästi testata kuinka kieliopin eri osiot ovat hallussa, sillä oikeat vastaukset tehtäviin löytyvät kolmannesta materiaalista. Tästä ILMAISESTA ruotsin oppimateriaalista on ollut paljon hyötyä kotikoulussamme. Ota sinäkin käyttöön nämä ammattilaisten laatimat Startbana-oppimateriaalit ILMAISEKSI ja opettele ruotsin kielioppia kotikoulussasi niiden avulla. Klikkaa vain alla olevia linkkejä ja saat kirjat käyttöösi esittelysivuilta. Ladattava pdf-kirjan linkki löytyy VASEMMALTA kansikuvan alta.

Voimauttava kotikoulu toivottaa oppimisen iloa ruotsin opiskeluun kotikouluusi!