KOTIKOULUN ESPANJA – opettele tervehdyksiä ja olla-verbi nettitehtäviä ILMAISEKSI

Kotikoululainen on tällä viikolla espanjan tunnilla kertaillut opittua muun muassa seuraavien tehtävien avulla. Hän opiskelee espanjaa toista vuotta kotikoulussa ja on hyvin innostunut espanjan kielestä. Tässä on sinulle hyviä ILMAISIA nettitehtäviä kotikouluusi. HUOM! Sulje ensin näkyviin tuleva sivu vasemman yläkulman ruksista, joka kerta, niin tehtävä löytyy sen alta:

1. Tervehdyksiä- yhdistämistehtävä

2. Tervehdyksiä-ristikko

3. Olla-verbi harjoitus

Kaipaatko lisää haastetta, tee espanja-tietovisa:

Espanja tietovisa

Voimauttavassa kotikoulussa on hauska opiskella espanjaa. Erityisen motivoivaa se on sen vuoksi, että kotikoululainen on itse valinnut espanjan opiskelun. Sinulle saattaa tulla yllätyksenä se, että minä eikä mieheni osaa lainkaan espanjaa. Opimme yhdessä kotikoululaisen rinnalla. Rakastamme yhdessä oppimista!

Hauskoja hetkiä espanjan opiskelun parissa!