Kuvataidepiste vapaasti käytössä- Vesivärimaalaus Talvimaisema – TUTORIAALI VIDEO

Featured Video Play Icon

KUVATAIDEPISTE VAPAASTI KÄYTÖSSÄ

Kotikoulun vahvuus on siinä, että oppimateriaalit ja tarvikkeet on helposti saatavilla. Voimauttavassa kotikoulussa kuvataidepiste on jatkuvasti kotikoululaisen käytettävissä. Kun kotikoululainen saa inspiraation tai uuden askarteluidean, hän pääsee vapaasti toteuttamaan luovia ideoitaan aina kun haluaa.

Tavallisessa koulussa kuvataidemateriaalien käyttöä on rajoitettu, samoin kuvataiteeseen käytettävää aikaa on rajattu. Tämä tappaa lapsen luovuuden. Kotikoulu tarjoaa lapselle innostavan oppimisympäristön ja  mahdollisuuden luovuuden ilmaisuun, josta tavallisen koulun oppilas jää paitsi.

KOTIKOULUN KUVATAIDE-TALVIMAISEMA

Kotikoululainen maalasi kuvataidetunnilla kauniin  talvimaiseman. Tässä tutoriaali-videossa voit nähdä, kuinka hän tekee maalauksen vaihe vaiheelta ja voit videon avulla maalata oman talvimaisemasi.

Maalauksen tekemiseen tarvitset seuraavia tarvikkeita:

• Lyijykynä
  • Vesiväripaperi
  • Vesivärit
  • Sivellin
  • Vesikuppi

Kotikoululainen valitsi maalata talvimaisemaan taloja, aitoja, teitä ja muutaman puun kumpuilevien hankien keskelle. Mitä sinä haluaisit maalata?