Ihanaa Kirjan ja ruusun päivää 23.4.2022 – TOP 10 suosikkikirjat – Nappaa HUIPPUALENNUS!

Ihanaa kirjan ja ruusun päivää 23.4.2022!

Voimauttava kotikoulu jakaa kotikoululaisen kirjasuosikit

TOP 10-kirjat.

Tarjoamme kirjan ja ruusun päivän kunniaksi Voimauttavan lukupäiväkirjan alennushintaan!

Kotikoululaisemme haluaa juhlistaa kirjan ja ruusun päivää kanssasi seuraavien inspiroivien sanojen myötä:

Kirjat tekevät

elämästä rikkaampaa,
käyttäytymisestä myötätuntoisempaa,
ajattelusta luovempaa ja

oppimisesta helpompaa.

Kotikoulussamme kirjan ja ruusun päivä on suuri päivä, sillä kotikoululainen on saanut päätökseen oman Voimauttavan lukupäiväkirjan.

On suuri merkkitapaus, kun hän pääsee esittelemään sen sisältöä eli omia oivalluksia ja havaintoja lukemistaan kirjoista kouluvuoden ajalta. Saamme koko perhe iloita yhdessä hänen kanssaan lukupäiväkirjan sadosta. Olemme hänen kannustustiiminsä ja annamme voimauttavaa palautetta Voimauttavan lukupäiväkirjan palautteenanto-ohjeiden mukaisesti. Voimauttava lukupäiväkirja on suunniteltu voimauttamaan niin kotikoululaista kuin hänen perhettäänkin vahvistaen perheyhteyttä.

Voimauttavan lukupäiväkirjan sadosta iloitsee koko kotikouluperhe yhdessä

Kotikoululainen on hyvin innoissaan, kun hän saa pitää lukemistaan kirjoista miniposteri-esityksiä, joiden täytettävät pohjat löytyy Voimauttavasta lukupäiväkirjasta. Kirjan ja ruusun päivä huipentuu siihen, että kotikoululainen saa ruusun ja upean Voimauttavan lukudiplomin, joka on Voimauttavan lukupäiväkirjan liitteenä.

Voimauttavan lukupäiväkirjan avulla kotikoululainen on saanut kehittää opiskelutaitojaan mielekkäällä ja innostavalla tavalla, ilon ja onnistumisen elämysten kautta.

Hän on hankkinut juuri niitä välttämättömiä taitoja, joita tarvitaan opiskelussa nyt sekä yläkoulussa ja kaikissa jatko-opinnoissa. Hän on silminnähden voimautunut, sillä hän on saanut paljon apua Voimauttavan lukupäiväkirjan tekemisestä kotikoulun oppiaineisiin. Hän on saanut varmuutta monipuolisten opiskelu- ja analysointitaitojen hallintaan. Opiskelu onkin nyt sujuvampaa ja tehokkaampaa Voimauttavan lukupäiväkirjan ansiosta.

Voimauttava lukupäiväkirja on jo itsessään niin innostava, että kotikoululainen ei malttaisi lopettaa sen täyttämistä.  Haluamme jakaa ilon siitä myös sinun kanssasi ja siksi Kirjan ja ruusun päivän kunniaksi tarjoamme Voimauttavan lukupäiväkirjan -15% alennuksella.

hintaan 16,07 e.

(Aiempi hinta 18,90 e)

Alennushinta on voimassa 30.4.2022 saakka.

Osta kirja

Hanki tämä laadukas lukupäiväkirja kotikoululaisen oppimisen tueksi ja oppimistaitojen kehittämiseksi!

Voimauttava lukupäiväkirja on laadukas, uuden opetussuunnitelman (OPS 2016) mukainen oppimateriaali. Se sopii kaikille kirjoille, ylä- ja alakouluikäisille!

Äidinkielen oppiaine on nykyään nimeltään ÄIDINKIELI JA KIRJALLISUUS ja siksi kirjallisuuden osuuteen, valmiiksi opetussuunnitelmaksi koko lukuvuodelle, sopii loistavasti tämä Voimauttava lukupäiväkirja, joka samalla kehittää laaja-alaisen osaamisen taitoja (L1-L7; OPS 2016).

KOTIKOULULAISEN SUOSIKKIKIRJAT

Kotikoululainen on itse valinnut tähän alle omat suosikkikirjansa. Hän on käsitellyt niitä ja useita muita kirjoja Voimauttavassa lukupäiväkirjassa:

1.Vekkulituvan pikku emännät, Eugenie Winther

2. Kulmakujan perhe, Eve Garnett