Sydän isälle – Tee ihana isänpäivälahja nopeasti ja helposti

Yllätä isä suloisella sydämellä isänpäivänä. Taittele itse sydän paperista tämän HELPON ohjeen avulla, jonka Voimauttava kotikoulu on laatinut.

Meillä kotikoululaiset innostuivat taittelemaan useita, eri kokoisia sydämiä,  joista he kokosivat hauskan ja näyttävän mobilen yhteistyönä. Ylimmäisenä isoin sydän, sen alapuolelta roikkui keskikokoinen sydän ja sen alapuolella pienempi sydän. Mobilessa jokainen sydän edustaa yhtä lasta perheessämme. Tällainen ajatuksella ja rakkaudella toteutettu isänpäivälahja lasten yhteistyönä sulattaa taatusti isän sydämen isänpäivänä.

Lisäksi tällaisesta mobilen tekemisestä saa samalla kätevästi kotikoulun käsityöhön kuvattua  näyttötehtävän eri työvaiheineen jos haluaa.

Tässä alla on kotikoululaisen laatima ohje sydämen taittelemiseksi. Kannattaa huolehtia, että paperi on ensin taitettu kaksi kertaa kolmioksi, jotta saat apuviivat taittelemista varten.

Voimauttava Kotikoulu toivottaa ihanaa ja onnellista isänpäivää!