Kotikoulun YSTÄVÄNPÄIVÄ BINGO sinulle ilmaiseksi

Tällä viikolla on ystävänpäivä. Tässä on sinulle HAUSKA ystävänpäivä-aiheinen bingo ILMAISEKSI! Voimauttava kotikoulu on laatinut tämän sinun kotikouluasi varten ja jakaa joka päivä uutta ILMAISTA OPPIMATERIAALIA kiitokseksi kaikille blogin lukijoille ja ystäville tämän viikon ajan!

YSTÄVÄNPÄIVÄN NUMERO-BINGO

Tulosta ohjeiden alla oleva ystävänpäivä-bingo ja toimi alla olevien ohjeiden mukaisesti. Näissä ohjeissa kerrotaan kuinka bingoa voi käyttää matematiikan ja vieraiden kielten tunneilla kotikoulussa eri luokka-asteilla.

Ohjeet opettajalle:

Matematiikka (esikoulu ja 1. -2. lk):

• Opettaja luettelee numeroita suomeksi ja kotikoululainen merkitsee kuulemansa numerot raksilla. Kun rivi on täynnä hän huutaa BINGO.

Vieraat kielet (3.-9.lk) :

• Opettaja luettelee numeroita vieraalla kielellä ja kotikoululainen merkitsee kuulemansa numerot  raksilla. Kun rivi on täynnä hän huutaa BINGO.

Sydämellinen numerobingo

Toivottavasti tämä ILMAINEN BINGO piristää kotikouluasi! Kaipaatko lisää ystävänpäiväideoita? Nappaa myös ihanaa ilmaista kirjepaperia ja kirjoita kirje ystävälle kotikoulun äidinkielen tai vieraiden kielten tunneilla! Tai tee vesivärimaalaus ”Minä ja ystäväni”. Katso mallia kotikoululaisen maalauksesta:

Minä ja ystäväni-maalaus

Ihanaa ystävänpäivä-viikkoa! Muistathan käydä hakemassa JOKA PÄIVÄ uuden ilmaisen ystävänpäivää varten laatimamme oppimateriaalin Voimauttava kotikoulu-blogista!