Kotikoulun HAUSKA hiihtoloma – ILMAISTA PUUHAA

Kotiopettajat ja kotikoululaiset nauttivat hiihtolomasta Suomessa valkoisten hankien keskellä. On ihanaa seurata huolettomia ja onnellisia lapsia riemuitsemassa lumen keskellä! Kotiopettajan työn arvokas tulos on ONNELLISET LAPSET ja IHANA PERHEYHTEYS (työkaluja)!

Voimauttava kotikoulu jakaa ILMAISTA materiaalia ja hauskaa tekemistä koko hiihtolomaviikon ajan kaikille lukijoille ja kotikouluille kiitokseksi arvokkaasta työstänne kotiopettajina! Nappaa tästä alta ILMAISTA PUUHAA kotikoululaisille:

Värit numeroiden mukaan

Tarkista mitä materiaalia ja hiihtolomapuuhia Voimauttava kotikoulu on jakanut aiemmin hiihtolomalaisille ILMAISEKSI:

Tarvitsetko tukea perheellesi koronakriisin vuoksi: VALITSE ILO Kriisin keskellä– artikkelista voi olla sinulle apua! Jaan siinä omia kokemuksia ja oivalluksia avuksesi!

IHANAA HIIHTOLOMAA PERHEELLESI!

Muistathan käydä joka päivä hakemassa ilmaista puuhaa ja hauskoja tehtäviä lapsillesi koko hiihtoloman ajan Voimauttava kotikoulu-blogista! Mitä teidän hiihtolomaan kuuluu?