Kotikoulun HAUSKA HIIHTOLOMA – parhaat puuhatehtävät hiihtolomalle ILMAISEKSI

Kotiopettajat, te olette tehneet upeaa työtä!  Kotiopettajat tekevät maailman tärkeintä työtä. Rakennamme hyvää arkea ja hyvinvoivaa tulevaisuutta Suomelle ja koko maailmalle – yksi oppilas kerrallaan. Kiitoksena siitä Voimauttava kotikoulu jakaa ilmaista materiaalia ja HIIHTOLOMA PUUHAA joka päivä hiihtoloman ajan!

Lahjoitamme sinulle aikaa rentoutumiseen, samalla kun lapsesi nauttivat HAUSKOISTA puuhatehtävistä ja askarteluista hiihtolomallaan. Puuhat ovat välillä myös hauskoilla draama-ideoilla höystettyjä!

Meillä kotiopettajilla on monta syytä olla ylpeitä ja kertoa siitä. Muistutetaan Suomea ja koko maailmaa työmme merkityksestä. Siitä, miten osaavia olemme ihan tavallisissa kodeissa kotiopettajina. Muistutetaan Suomea ja koko maailmaa siitä millaisia ihmeitä saamme aikaan oppijoissa ja koko yhteiskunnassa.

Tämä on tärkeää muistaa myös itse arjessa. Ollaan rohkeasti ylpeitä kotikoulustamme ja kehutaan kotiopettaja-kollegaa ja sitä kaikkein lähintä kotiopettajaa eli omaa puolisoa  hiihtoloman aikana.Täytetään itsemme ja puolisomme hyvällä mielellä ja voimauttavilla kehuilla! Päivitetään parisuhde ja hemmotellaan puolisoitamme. Lue tästä kotikoulumme isän  HELPOT  JA TOIMIVAT TYÖKALUT PARISUHTEESEEN.

Jos mietit mitä tehdä hiihtolomalla, niin tulosta tästä alta HAUSKAA hiihtolomapuuhaa:

Villapaita myymälä – puuhatehtävät

Voimauttava kotikoulu on laatinut ja jakanut ILMAISEKSI tehtäviä ja puuhaa hiihtolomalle. NAPPAA OMASI ja pidä hauskaa:

IHANAA HIIHTOLOMAA TEIDÄN PERHEELLE!

Muistathan käydä joka päivä hakemassa ilmaista puuhaa ja hauskoja tehtäviä lapsillesi koko hiihtoloman ajan Voimauttava kotikoulu-blogista!