Mitä tehdä hiihtolomalla? Puuhalista-tuloste

Mietitkö mitä tehdä hiihtolomalla? Tässä alla on Voimauttavan kotikoulun laatima HAUSKA lista, josta voit löytää itsellesi hiihtolomapuuhaa. Lista sisältää vinkkejä hiihtolomalle. Tulosta lista tästä alta ja merkitse raksi, kun olet tehnyt puuhan. Voimauttava kotikoulu jakaa joka päivä ILMAISTA MATERIAALIA koko hiihtoloman ajan kotikouluperheiden tueksi.

Klikkaa tästä alta niin pääset tulostamaan hauskan puuhalistan hiihtolomalle:

PUUHALISTA

Voimauttava kotikoulu on laatinut ja jakanut ILMAISEKSI alla olevia puuhatehtäviä ja tekemistä hiihtolomalle. NAPPAA OMASI ja pidä hauskaa:

Muistathan napata joka päivä uutta ilmaista tekemistä hiihtolomalle ja hauskoja tehtäviä lapsillesi koko hiihtoloman ajan Voimauttava kotikoulu-blogista! Olisi ihana kuulla mitä sinulle kuuluu? Mitä te teette hiihtolomalle?