Kotikoulussa – HURJAN HAUSKAA tekemistä hiihtolomalle

. Kotiopettajat tavallisissa kodeissa tekevät maailman merkityksellisintä työtä ja ovat hiihtolomansa ansainneet. He rakentavat hyvää tulevaisuutta ja varustavat lapsensa terveellä itsetunnolla, saaden työllään aikaan aktiivisia ja vastuuntuntoisia yhteiskunnan jäseniä.

Tässä alla on  Voimauttavan kotikoulun laatimaa HAUSKAA ja hyödyllistä tekemistä hiihtolomaa varten ILMAISEKSI.

Hauska väriliidut – puuhasivu

Tarkista mitä materiaalia ja hiihtolomapuuhia Voimauttava kotikoulu on laatinut ja jakanut aiemmin hiihtolomalaisille ILMAISEKSI:

OIKEIN MUKAVAA HIIHTOLOMAA!

Haluamme tukea kotikouluperheesi arkea jakamalla elämäämme kanssasi. Kotikoulu on parhaimmillaan koko perhettä voimauttava elämäntapa. Lue tästä omia kokemuksiamme Parhaat vinkit jaksamiseen ja hyvinvointiin kotikoulussa.

Muistathan napata joka päivä uutta ilmaista tekemistä hiihtolomalle ja hauskoja tehtäviä lapsillesi koko hiihtoloman ajan Voimauttava kotikoulu-blogista! Olisi ihana kuulla MiSTÄ SINÄ nautit hiihtolomallasi?