HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ – Kotikoulun ystävänpäivä pehmolelu – käsityö ohjevideo

huopahiiri

Voimauttava kotikoulu toivottaa kaikille lukijoille ja ystäville HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ 14.2.2021! Olemme jakaneet koko viikon ILMAISTA OPPIMATERIAALIA kiitokseksi lukijoille ja ystäville! Tässä on ILMAINEN ihana käsityö tutoriaali. Tämä SUPER SÖPÖ pehmolelu hiiri on HELPPO TEHDÄ! Ompele itsellesi pieni hiiri-ystävä yhdessä meidän kotikoululaisen kanssa tämän Selkeän OHJEVIDEON avulla!

Kansallisessa käsityön opetussuunnitelmassa (OPS 2016) korostuu itse suunnitteleminen ja tekeminen. Tämän suloisen pehmolelu hiiren kaava on itsetehty ihan tavalliselle kopiopaperille. Sinäkin voit suunnitella mieleisesi kaavan tai ottaa kotikoululaisen pehmolelu hiiren kaavasta mallia.

Pehmolelu hiiren tekoon tarvitset seuraavat TARVIKKEET:

• paperia (itse piirrettyjä kaavoja varten)
  • askarteluhuopa
  • silmäneula ja nuppineuloja
  • rullarihma
  • täytevanu (täytteeksi käy myös vessapaperi

VINKKI! Askarteluhuopa on paras materiaali, koska se on helppo ommella. Kannattaa huomioida, että tämä käsityö on 3. luokkalaisen tekemä.

Kotikoululainen tykkäsi kovasti tämän ihanan pehmolelu hiiren ompelusta ja siitä tulikin erityisen RAKAS lelu, jota kaikki sisaret ovat saaneet leikittää! Kotikoululainen innostui hiiren ompelusta niin, että suunnittelee tekevensä kokonaisen hiiri-perheen!

Käy tarkistamassa ihanat ystävänpäivä-aiheiset oppimateriaalit, jotka Voimauttava kotikoulu on jakanut ILMAISEKSI  tällä viikolla. Ihania ystävänpäivä tehtäviä sinulle:

Ihanaa ystävänpäivä-viikkoa! Muistathan käydä hakemassa JOKA PÄIVÄ uuden ilmaisen ystävänpäivää varten laatimamme oppimateriaalin Voimauttava kotikoulu-blogista!